Μίνι ρομπότ κινείται χωρίς μηχανή ή μπαταρίες (vid)

Δημιουργια : 13 Φεβρουαρίου 2018 / Προβολες : 1277 - Κατηγορία : Επιστήμη

Νοτιοκορεάτες επιστήμονες ανέπτυξαν ένα μικροσκοπικό «ρομπότ» που δεν χρειάζεται μπαταρίες ή μηχανή για να κινηθεί.

Μίνι ρομπότ κινείται χωρίς μηχανή ή μπαταρίες (vid)

Το καταπληκτικό δημιούργημα χρησιμοποιεί την υγρασία του περιβάλλοντος την οποία απορροφά και ουσιαστικά κινείται με τη δύναμη του νερού.

Οι επιστήμονες από το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Σεούλ, πήραν την ιδέα τους από τα φυτά, η ροή του νερού μέσα στους ιστούς τους, προκαλεί κίνηση.

Το «υγρομπότ» είναι κατασκευασμένο από ίνες υδρόφιλου οξειδίου πολυαιθυλενίου (PEO) με διαφορετικές πυκνότητες, γεγονός που επιτρέπει ταχύτητες που μπορούν να έχουν πρακτικές εφαρμογές στην επιστήμη.

Οι ερευνητές πιστεύουν πως η ανακάλυψή τους μπορεί στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί για ιατρικές και στρατιωτικές εφαρμογές, σε περιπτώσεις που η χρήση ηλεκτρισμού δεν είναι εφικτή για διαφόρους λόγους.

Ανέπτυξαν μάλιστα και ένα μαθηματικό μοντέλο κίνησης που θα επιτρέψει στην ομάδα να πετύχει βέλτιστο γεωμετρικό σχεδιασμό που θα μεγιστοποιήσει τη ταχύτητα κίνησης.

ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

• Ο Economist προειδοποιεί για τον πειρασμό "κατάχρησης εξουσίας"! Ο Economist, όταν λοιπόν φθάνει στο σημείο να εκφράζει τις έντονες ανησυχίες του για το τι θα ακολουθήσει την κρίση του κορονοϊού σ΄ ότι έχει να κάνει με τη προσωπική ζωή των πολιτών, τότε μάλλον θα πρέπει να προβληματιζόμαστε όλοι σοβαρά.

• Μυστική αποστολή σε τροχιά γύρω από τη Γη το Χ-37Β των ΗΠΑ Κανείς εκτός προφανώς από ένα κλειστό κύκλο ανθρώπων δεν ξέρει τι κάνει στο διάστημα το μεγάλο ρομποτικό διαστημοπλάνο Χ-37Β της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, το οποίο επέστρεψε την Κυριακή στο Διαστημικό Κέντρο Κανάβεραλ της NASA στη Φλόριντα.

• Ανακαλύφθηκε νέος πλανήτης Γερμανοί αστρονόμοι ανακάλυψαν «ένα γιγάντιο νεαρό» πλανήτη στο βαθύ διάστημα, ο οποίος όπως τονίζουν έχει μάζα κατά 10 φορές πυκνότερη από αυτήν του πλανήτη Δία