Περισσότερες ενδείξεις για βαθιά υπόγεια ύδατα στον Άρη

Δημιουργια : 29 Μαρτίου 2019 / Προβολες : 1213 - Κατηγορία : Επιστήμη

Αμερικανοί ερευνητές ανακοίνωσαν ότι ανακάλυψαν περισσότερες ενδείξεις για βαθιά υπόγεια ύδατα στον Άρη

Περισσότερες ενδείξεις για βαθιά υπόγεια ύδατα στον Άρη

Αμερικανοί ερευνητές ανακοίνωσαν ότι ανακάλυψαν περισσότερες ενδείξεις για βαθιά υπόγεια ύδατα, τα οποία μάλιστα μπορεί περιοδικά να δημιουργούν και ρυάκια στην επιφάνεια του πλανήτη, σε μερικές περιοχές κοντά στον ισημερινό του.

Σύμφωνα με τις νέες εκτιμήσεις, τα υπόγεια νερά πιθανώς υπάρχουν σε μια ευρύτερη γεωγραφική περιοχή και όχι μόνο κάτω από τους δύο πόλους του Άρη.

Οι ερευνητές του πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια, με επικεφαλής τον Εσάμ Εγκί, που χρηματοδοτήθηκαν από τη NASA και έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό γεωεπιστημών «Nature Geoscience», εκτιμούν ότι υπάρχει τουλάχιστον ένα ενεργό σύστημα υδάτων σε βάθος έως 750 μέτρων, από όπου κατά καιρούς νερό ανεβαίνει προς τα πάνω και κυλάει στην επιφάνεια μέσω ρωγμών σε μερικούς κρατήρες.

Οι επιστήμονες έκαναν υδρολογικές μελέτες σε μέρη της Γης που έχουν ομοιότητες με τον 'Αρη και βρήκαν στη Σαχάρα και στην Αραβική Χερσόνησο τέτοια υπόγεια ύδατα που διαρρέουν στην επιφάνεια.
Η ροή των υδάτων στον «κόκκινο πλανήτη» φαίνεται να διακρίνεται από εποχικότητα και να εμφανίζει διακυμάνσεις.
Οι συγκεκριμένες αρειανές περιοχές θεωρούνται κατ' εξοχήν υποψήφιες για αναζήτηση μορφών ζωής στο μέλλον.

Τα αρειανά υπόγεια ύδατα εφόσον όντως υπάρχουν αποτελούν, κατά τους επιστήμονες, την πιο πειστική ένδειξη για τις ομοιότητες ανάμεσα στη Γη και στον Άρη, καθώς και οι δύο πλανήτες πέρασαν από υγρές περιόδους, ώστε να δημιουργήσουν συστήματα υπόγειων υδάτων.

ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

• Η γη τρέμει λιγότερο λόγω κορονοϊού και των μέτρων περιορισμού Τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του κορονοϊού, έχουν αρχίσει να αφήνουν το αποτύπωμά τους στο περιβάλλον και στην ίδια τη Γη, η οποία όχι μόνο έχει γίνει πιο ήσυχη και πιο καθαρή, αλλά επίσης τρέμει λιγότερο.

• Χιονίζει στον Αρη Πυκνό χιόνι πέφτει στην ατμόσφαιρα του Άρη και σύμφωνα με τους επιστήμονες της ΝΑSΑ δεν είναι καθόλου απίθανο να το στρώσει στον Κόκκινο Πλανήτη

• Yπό δοκιμή ο πρώτος αμιγώς ελληνικός κινητήρας αεροσκαφών Στο στάδιο των δοκιμών έχει μπει, εδώ και λίγο καιρό, ο πρώτος νέας σχεδίασης, αμιγώς ελληνικός κινητήρας αεροσκαφών για Μη Επανδρωμένα, Ελαφρά και Υπερελαφρά αεροσκάφη της διεθνούς αγοράς, που θα παράγεται πιλοτικά στα Χανιά.

0